Какво предлагаме

Information

Административно управление

Ние се грижим всички документи и цялата информация на сградата да са изрядно попълнение и надлежно съхранени. С dommo имате достъп до всички документи, приходи, разходи и наличности по всяко време от телефона или компютъра си.

Event

Организация на общи събрания

Ние организираме събрания на етажната собственост по предварително утвърден график, а уведомленията пристигат по Viber. Вече никой няма оправдание, че не е разбрал, а дори и да не присъствате, получавате решенията по e-mail.

Productivity

Технология

Използваме технологията, за да намалим разходите и проблемите на входа. Автоматизацията се грижи сметките да са правилно разпределени, никога да не пропускаме срокове и винаги да имаме готово решение за възникнали проблеми.

Happiness

Резултат

С dommo можете да забравите за всички грижи, свързани с поддръжката и организацията на етажната собственост. Ние се грижим всичко да е наред, а Вие имате достъп в реално време до всичко, което се случва със сградата, в която имате имот.

Запитване